poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Eveline, Total Action, Skoncentrowane serum do rzęs 8 w 1

Dziś pokażę Wam kolejny produkt, jaki otrzymałam od firmy Eveline do przetestowania.

Skoncentrowane serum do rzęs 8 w 1 Total Action


Od producenta:
Innowacyjny produkt, który łączy w sobie właściwości serum odbudowującego, aktywatora wzrostu rzęs oraz bazy pod tusz. Intensywna pielęgnacja osłabionych i łamliwych rzęs. Serum działa w 8 obszarach, widocznie wzmacniając i poprawiając kondycję rzęs. Luxury of youth to składnik bogaty w drogocenny olejek arganowy działający w synergii z kwasem hialuronowym. Wnika w strukturę włosków i stymuluje ich wzrost, podwajając optycznie objętość rzęs. Skutecznie regeneruje, odżywia i zagęszcza rzęsy. D- panthenol wzmacnia rzęsy od nasady aż po same końce. Regularne stosowanie serum sprawia, że rzęsy stają się wyraźnie gęstsze, dłuższe, mocniejsze i mniej podatne na wypadanie.

Skład: Aqua (Water), Paraffin Wax, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Carnauba Wax, Stearic Acid, Bis-PEG-12 Dimethicone Beeswax, Propylene Glycol, Triethanolamine, Glyceryl Dibehenate, Tribehenin, Glyceryl Behenate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Hyaluronic Acid, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Hydrolyzed Soy, Protein, DMDM Hydantoin, Argania Spinosa Kernel Oil, Panthenol, EDTA.

Odżywka działa na rzęsy:
  1. osłabione
  2. łamliwe
  3. bez połysku
  4. krótkie
  5. cienkie
  6. wyblakłe
  7. wypadające
  8. wolno rosnące


Zawsze byłam negatywnie nastawiona do tego rodzaju kosmetyków. Jednak ten produkt zupełnie odmienił moje poglądy. Mimo, że nie stosowałam go zbyt regularnie, to zmiany w moich rzęsach były widoczne :)

Produkt sprawdza się idealnie jako baza pod tusz do rzęs. Rzęsy, po jego zastosowaniu są bardzo dobrze rozdzielone i nie zlepiają się po nałożeniu tuszu. Na pewno mogę powiedzieć, że od kiedy go stosuję, wypada mi mniej rzęs, są one zdecydowanie gęściejsze.




Sposób użycia :
1. Używać w charakterze bazy pod tusz, nanosząc preparat na oczyszczone i suche rzęsy przed wykonaniem makijażu.
2. Używać w charakterze serum odbudowującego, nanosząc preparat codziennie przed snem na suche i oczyszczone rzęsy.


Polecam każdej z Was, i jako odżywkę i jako bazę pod tusz :)


11 komentarzy:

  1. super :) na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tym, że jest dobry jako baza pod tusz ;) ciekawe jak by spisywał się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam taką zieloną i bardzo lubię używać pod tusz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam nigdy bazy pod tusz, ale jeżeli rozdziela rzęsy to chyba będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam kiedyś, ale u mnie się nie sprawdził :(
    zapraszam do siebie na rozdanie ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe to serum, nie wiedziałam, że Eveline takie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również będę je testować i jestem ciekawa jak się sprawdzi na moich rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń