wtorek, 23 maja 2017

Okocim Jasne - kampania Streetcom

Dzięki portalowi Streetcom razem z moimi znajomymi miałam możliwość przetestowania piwa Okocim Jasne.
Kurier przyjechał w idealnym momencie tzn przed majówką. Wiadomo udana majówka to grill, a do kiełbaski najlepiej smakuje piwo :)



Paczka Ambasadora bardzo mnie zaskoczyła, oczywiście w pozytywnym sensie. Myślałam, ze do testowania dostaniemy góra 5 sztuk, a tu przyjechała cała skrzynka :).

Muszę przyznać, że wcześniej nie piłam tego piwa ponieważ wolałam te smakowe. W piwie najbardziej przeszkadza mi goryczka. W okocimskim jasnym chmielowa goryczka ma subtelny smak. Jest to bardzo dobre piwo, łagodne w smaku. Delikatna słodycz równoważy goryczkę. Bardzo orzeźwiające idealne na gorące dni.

Największą zaletą piwa Okocim Jasne jest to, że warzone jest tylko z 3 składników.


A oto 5 zasad Okocimia:
  1. PRACĄ I PRAWDĄ
  2. WARZYMY, NIE PRODUKUJEMY
  3. JASNE OKOCIMSKIE WARZYMY TYLKO Z TRZECH SKŁADNIKÓW
  4. NAJLEPSZE Z NAJLEPSZEGO
  5. RÓB TO, CO KOCHASZ

Podsumowując:
Polecam piwo Okocim Jasne każdemu i na każdą okazję.


2 komentarze:

  1. Zarejestrowałam się również na Streetcom ale czytałam ,że jest dużo ankiet do wypełnienia a jak się już cudem załapie ktoś do projektu to codzienie jest pełno raportów do wypełniania i przestałam być aktywna. Za to załapałam się do testowania Lecha Lite. Zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo ,fajny produkt do testowania ;)

    OdpowiedzUsuń