środa, 26 lipca 2017

Nivea Care lekki krem przeciwzmarszczkowy


Dzięki uprzejmości Nivea miałam możliwość poznać i przetestować Nivea Care lekki krem przeciwzmarszczkowy.
Czy ja również powiedziałam mu 3 x TAK ?


Kilka słów od producenta:

NIVEA Care Lekki Krem Przeciwzmarszczkowy to nowy krem do twarzy przeznaczony do każdego typu cery. Stworzony z myślą o tym, by dzięki cennej Witaminie E oraz Filtrom UV chronić skórę i dbać o utrzymanie jej młodego wyglądu na dłużej, każdego dnia! Formuła kremu dodatkowo zawiera innowacyjne, oczekujące na patent hydrowoski, które błyskawicznie rozpuszczają się po kontakcie ze skórą. Zatopione w lekkim kremie, zapewniają intensywne nawilżenie i odżywienie, bez uczucia lepkości.

  • Zachowuje młody wygląd cery
  • Głęboko odżywia
  • Szybko się wchłania


Jest to bardzo dobry krem. Wspaniale nawilża, dobrze się wchłania. Krem nie pozostawia uczucia lepkości i tłustej skóry bo bardzo szybko się wchłania.Skóra pod wpływem kremu robi się jedwabista, delikatna i miła w dotyku, jest mniej ściągnięta. Zawarte w kremie witaminy dobrze zadziałały na moja podrażnioną miejscowo skórę.
Krem ten nadaje się zarówno jako baza pod makijaż, jak i stosowany samodzielnie.




Krem , nie uczula, nie podrażnia i nie zapycha. Jak dla mnie to ideał :)


Konsystencja kremu jest, jak sama nazwa wskazuje, lekka i delikatna. Z łatwością rozprowadza się po skórze.

Oczywiście zapach, jak to z produktami Nivea też jest przepiękny. 

LISTA SKŁADNIKÓW
Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Palmitate, Cetyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Dimethicone, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Polyacrylate, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Trisodium EDTA, Linalool, Geraniol, Limonene, Citronellol, Methyl Benzoate, Parfum

Zdecydowane
3 x TAK

5 komentarzy:

  1. Mam go, ale jeszcze czeka na użycie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki Nivea bardzo lubię ;) Tego kremiku nie stosowałam, ale używam tego Soft i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam zapach z Nivei. Ja używam zestaw Celluar, bo jestem ciut starsza, choć ostatnio chwalę sobie głęboko nawilżającz krem z Bielendy Proffessional :) :) Super sprawa,szczegolnie na noc :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  4. Oboje z mężem bardzo lubimy kosmetyki Nivea. Tego kremu nie znam, na razie jeszcze za wcześnie na jego stosowanie, ale może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nivea jest chyba w każdym domu :) Lubię te kremy - pięknie pachną i nadają się do wrażliwej skóry (a ja taka posiadam) ! :

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń