wtorek, 22 sierpnia 2017

Jedwab pod prysznic - Nivea

Kochani, jak wiecie jestem zakochana w produktach Nivea.
Czy jedwabisty mus do mycia ciała o zapachu rabarbaru i maliny również zasłużył na moją miłość ?

Kilka słów od producenta:


Poczuj zapach lata w nowej limitowanej edycji jedwabistych musów do mycia ciała NIVEA Care Shower Silk mousse o zapachu Rabarbaru i Maliny. Pielęgnuje skórę dzięki ekstraktom z naturalnego jedwabiu, pozostawiając ją miękką i gładką. Dzięki formule lekkiego piankowego musu pozwala na przyjemną pielęgnację i wystarcza na 2 razy dłużej niż tradycyjne produkty
  • Nowa innowacyjna aplikacja
  • Dwa razy większa wydajność
  • Uczucie jedwabiście miękkiej skóry
  • Niepowtarzalny zapach
  • Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie



Nowa, limitowana owocowa seria Shower Silk mousse dostępna jest w dwóch wersjach zapachowych: Rabarbar i Malina oraz Lemon i Moringa. Ja miałam możliwość wypróbowania rabarbaru i maliny :)

Zapach, oczywiście nikogo nie zdziwi jeśli napiszę, że jest cudowny. Połączenie maliny i rabarbaru ( z wyraźną dominacją maliny) jest jak dla mnie idealne.
Rozprowadzając mus po ciele mam wrażenie jakby otulał mnie jedwab w czystej postaci. Najchętniej spędziłabym pod prysznicem cały dzień.

Produkt zamknięty jest  w metalowej puszce przypominającej lakier lub piankę do włosów. Dozowanie musu umożliwia wygodna pompka.
Pianka jest bardzo wydajna. 
Zapewniam Was, że zakochacie się w niej tak samo jak ja :).

Skład:
Isobutane, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Propane, Hydrolyzed Silk, PEG-40, Hydrogenated Castor Oil, Citric Acid, Butane, Xanthan Gum, PEG-14 M, Sodium Benzoate, Linalool, Benzyl Alcohol, Citronellol, Geraniol

Znacie te musy od Nivea ? Jaki jest Wasz ulubiony wariant zapachowy ?

4 komentarze:

  1. Zaciekawił mnie ten produkt odkąd usłyszałem o nim w reklamie. Nivea ma zawsze dobrej jakości produkty. Muszę sam koniecznie go przetestować :) Jestem tylko ciekawy jak on się pieni.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zapach mnie nie urzekł ;/

    OdpowiedzUsuń