sobota, 20 stycznia 2018

Wzmacniający micelarny szampon Nivea

Kochani, wracam do Was po dłuższej nieobecności.
Dziś o micelarnym szamponie od Nivea, który otrzymałam do przetestowania.
Czy i tym razem nie zawiodłam się na marce ? A może ten szampon nie spisał się u mnie ?
Zapraszam do zapoznania się z wynikami testu.



Na początku opakowanie.
Jest to plastikowa, przezroczysta 400 ml buteleczka, otwierana na klik. Szata graficzna minimalistyczna, bardzo przyjemna dla oka.

Zapach - oczywiście w przypadku Nivea jest on zawsze piękny. Charakterystyczny zapach marki, jak dla mnie ogromny plus.



Aplikacja szamponu łatwa i przyjemna, bardzo dobrze się pieni. Nie podrażnia skóry głowy a świetnie ją oczyszcza. Włosy są dokładnie oczyszczone z wszelkich zanieczyszczeń i sebum. Dzięki temu wolniej się przetłuszczają, są delikatne w dotyku.



Ważne jest to, że szampon nie zawiera silikonów, barwników i parabenów.

Moje włosy pokochały ten szampon, więc szczerze go polecam :)



Znacie ten szampon ? Jak się sprawdził u Was ?

6 komentarzy:

  1. Lubię go i za kilka dni też o nim napiszę coś więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo dobrego o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czym się różni szampon micelarny od niemicelarnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony micelarne zawierają micele, czyli małe kuliste cząsteczki, które łączą się z wodą oraz tłuszczem, dzięki czemu usuwają zabrudzenia z włosów i skóry głowy w bardzo delikatny sposób. Dzięki temu można stosować je nawet do codziennej pielęgnacji.

      Usuń
  4. Zapowiada się ciekawie, muszę się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stosowałam i bardzo dobrze się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń