piątek, 23 lutego 2018

Suchy olejek do ciała NIVEA

Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania suchy olejek do ciała od NIVEA. Zastanawiałam się co oznacza "suchy" w nazwie. Po pierwszym użyciu od razu zrozumiałam o co chodzi.


Najpierw kilka słów od producenta:

Poczuj jak Twoja sucha skóra staje się promienna i zauważalnie gładsza przez 24h+. • NIVEA® Intensywnie odżywczy olejek do ciała ma innowacyjną FORMUŁĘ SUCHEGO OLEJKU z drogocennym olejkiem migdałowym. • Szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. 

  • Sprawia, że skóra staje się promienna i gładka niczym jedwab - już po 1 zastosowaniu!
  • Sprawia, że skóra staje się promienna i zauważalnie gładsza
  • Zapewnia intensywne, 24-godzinne nawilżenie i odżywienie
  • Szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu na skórze
  • Nie zawiera parabenów ani olejów mineralnych
  • Zawiera drogocenny olejek migdałowy

Olejku użyłam po kąpieli. Pierwsze co poczułam, to oczywiście przepiękny zapach charakterystyczny dla kosmetyków Nivea. Olejek bardzo szybko się wchłania. W zasadzie dwa potarcia dłonią i po kosmetyku nie ma śladu, chociaż nie do końca. Olejek pozostawia na skórze tak jakby warstwę ochronną. Nie jest ona tłusta ani lepka, nie brudzi również ubrań. Dzięki niej skóra jest delikatna i przyjemna w dotyku. Tak jak zapewnia producent, skóra już po pierwszym użyciu staje się jedwabiście gładka. 

Dla zainteresowanych skład:


Kochani z czystym sumieniem polecam Wam ten olejek :)

5 komentarzy:

  1. Świetny post, pierwsze słyszę o takim kosmetyku a bardzo lubię firmę nivea. Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten olejek. Już mi się powoli kończy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie testowałam, ciekawe czy byśmy się polubili, tym bardziej że kosmetyki NIVEA bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam ale hmm rzadko kiedy sięgam po suche olejki :D

    OdpowiedzUsuń