czwartek, 27 listopada 2014

Moje nabytki aukcyjne

O aukcji prowadzonej dla Nadusi pisałam Wam tu.

Na tej aukcji wylicytowałam kilka cudeniek stworzonych przez Izę , Darię oraz Trojandę :)

Notes

Portfel

Serducho


Bransoletka


Bransoletka

Bransoletka


Kolczyki

Bransoletka

Bransoletka

Zakładki

Komplet biżuterii 
Kolczyki

Kolczyki

Kolczyki

Pani Misiowa :)

Notes

Zapiśnik

Jeżeli także chcecie wspomóc leczenie Nadusi to aukcja na FB  trwa jeszcze do 30.11.2014r.
Serdecznie zapraszam :)

16 komentarzy:

  1. fajne są takie rzeczy :)
    http://asiaa-asia01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. http://fashion-beautynails.blogspot.com/2014/11/5-losowanie-kartek-swiatecznych-kilka.html Zapraszamy , możesz dostać od nas kartkę świąteczną.! <3 :* + może obs za obs , jeśli tak to zaobserwuj i napisz u nas , a my się na pewno odwdzięczymy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna biżuteria i zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) zwłaszcza jedne kolczyki wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako kolczykomaniaczka musiałam je wylicytować :)

      Usuń