wtorek, 10 czerwca 2014

Pierwsza współpraca

Niedawno nawiązałam współpracę z firmą EXCELLENCE S.A.  
Dziś otrzymałam paczuszkę w której znajdowały się 3 puszki z syropami ( każda o pojemności 700 ml ).
Syropy jak najbardziej przydatne na upały, które ostatnio panują. Można je wykorzystywać nie tylko do łączenia z wodą ale również do piwa czy do polania różnego rodzaju deserów ( lodów jak najbardziej :) ).
Syropy dostępne są w przepysznych smakach:
- Polska malina
- Kubańskie mojito
- Afrykański granat
Dodatkową zaletą jest korek - niekapek, który uchroni nas przed wyciekaniem syropu a co za tym idzie nie będzie problemu z klejącą się puszką :)

Śmiało polecam każdemu. Mi osobiście wszystkie smaki przypadły do gustu.
 Gdzie kupić ?
Ostatnio Biedronka w swojej ofercie zaprezentowała te syroy. Cena to 7,89 zł za sztukę tzn. 700 ml.
W innych supermarketach także je znajdziemy.

Moja ocena to oczywiście 10/10

5 komentarzy:

  1. Dziękuję, a syropy są naprawdę przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam Mojito pyszny ;) zgadzam się, duży plus za dzióbek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, nazwy brzmią smakowicie i intrygująco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak smakowicie brzmią, tak samo smakowicie smakują :)

      Usuń