wtorek, 28 marca 2017

Ziaja Sopot Spa płyn micelarny

Dziś na tapecie płyn micelarny Ziaja Sopot Spa.

Opis producenta:
Błękitny płyn micelarny z substancją tonizującą pochodzenia naturalnego do codziennej pielęgnacji cery po 30 roku życia. Specjalna receptura ogranicza ryzyko migracji składników do worka spojówkowego. 

DZIAŁANIE

  •  zapewnia łagodny demakijaż
  •  zapobiega wysuszeniu skóry
  • zmiękcza skórę oraz redukuje napięcie naskórka
  •  wpływa kojąco na podrażnienia


nie zawiera kompozycji zapachowych

Substancje aktywne:

  • alga Enteromorpha compressa
  • ekstrakt Laminaria digitata
  • ekstrakt Porphyra umbilicalis
  • hydro-retinol
  • prowitamina B5 (D-panthenol)


Produkt ten stosuje moja siostra z racji tego, że płyn dedykowany jest do cery 30+.
Dokładnie ją wypytałam o działanie i oto czego się dowiedziałam.
Siostra ma bardzo wrażliwą twarz, nie może jej myć żadnym mydłem. Używa więc płynu micelarnego. Ostatnio jej ulubieńcem została Ziaja. Płyn ten jest delikatny i nie wywołuje podrażnień. Bardzo dobrze zmywa makijaż i oczyszcza skórę.
Po zastosowaniu tego produktu mamy uczucie delikatnego chłodzenia oraz świeżości.

Płyn micelarny znajduje się w plastikowej, przezroczystej buteleczce, dzięki czemu możemy kontrolować zużycie. Butelka zamykana jest na klik, który bardzo łatwo się obsługuje.

Podsumowując: moja siostra gorąco poleca Płyn micelarny Ziaja Sopot Spa :)



Dla zainteresowanych skład:
Aqua, 
Sodiumcocoamphoacetate, 
PEG-8,
Glycerin, 
Propylene Glycol, 
Sorbitol,
Algae Extract, 
Panthenol,
Porphyra Umbilicalisextract,
Enteromorpha CompressaExtract,
Laminaria Digitata Extract, 
Butylene Glycol,
Sodium Benzoate,
ci 42090 (fd & c blue no. 1), 
Citric Acid


Pojemność 200 ml
Cena ok 10 zł

Znacie ? Jakich płynów Wy używacie ?

7 komentarzy:

  1. Jak dla mnie mega przeciętny. Ziaja jest bardzo dobrą marką i chętnie do niej wracam, ale akurat ich płyny micelarne są takie sobie. Niby zmywają makijaż, ale są inne lepsze płyny, które radzą sobie z tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. używam z Ziaji płyn dwufazowy do demakijażu i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. może wypróbuje jak przyjemnie chłodzi to juz mnie intryguje

    OdpowiedzUsuń
  4. Skład taki sobie, jak to bywa w przypadku Ziaji, ale ja też bardzo lubię ich toniki płyny micelarne :) Dobrze, że u Twojej siostry też się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć lubię kosmetyki z ZIAJA,to z tym nie miałam jeszcze styczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam i byłam zadowolona ;) bardzo lubie kosmetyki ziaji ;)

    >> http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale bardzo polubiłam się z serią Jagody Acai. :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl =)

    OdpowiedzUsuń