sobota, 1 kwietnia 2017

Przeczytam tyle, ile mam wzrostu - marzec


Mój marcowy stosik książkowy wygląda jak żart prima - aprilisowy . Niestety nie jest to dowcip lecz przykra prawda. Przyznam szczerze, że pierwszą książkę " męczyłam " prawie cały miesiąc, za to drugą " pochłonęłam " w dwa dni :).









Ilość przeczytanych stron: 624
Średnia ilość przeczytanych stron dziennie: 20 
Wysokość stosu: 4,7 cm

Mimo, że ogarnął mnie troszkę czytelniczy leń, to jak zawszę proszę o Wasze propozycje książkowe w komentarzach :)



4 komentarze:

  1. Szukasz czegoś do poczytania? Zapraszam do mnie po darmowe e-booki! Mam nadzieję, że się spodobają http://fundamenty-kulakowski.blogspot.com/ (pobieranie w zakładce "Pobierz e-booki na górze strony).

    Pozdrawiam,
    Michał z http://fundamenty-kulakowski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mimo, że wolę książki w formie papierowej, to pewnie kiedyś skorzystam :)

      Usuń
  2. Każdy czasem ma gorsze miesiące. U mnie od 2 miesięcy żadna książka nieruszona, co mnie bardzo smuci. Ale teraz postaram się czytać chociaż jedną tygodniowo, taka mała motywacja. Trzymam kciuki, żeby stosik w tym miesiącu był większy!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj propozycje książkowe? Jeju, ja mam normalnie nadmiar... Zapraszam na mojego bloga, tam genialne książki są na każdym kroku, także na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

    Świetny stosik (i kotek), niestety żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam :/

    Pozdrowienia!
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń