niedziela, 11 stycznia 2015

Paznokciowo # 2

Dziś mam dla Was kolejny paznokciowy projekt mojej siostry.

Zaczęło się od przyklejenia przeźroczystych tipsów.





Klej Sunny Nail

Następnie nałożenie warstwy żelu Sunny Nail

oraz ozdób:

brokat

gwiazdki


Następnie hop pod lampę UV


A oto gotowy efekt :)



A tu jeszcze kilka niezbędnych narzędzi

Bloki i pilniczek do zmatowienia płytki paznokcia, oraz wyrównania przyciętego tipsa



Pędzelek do nakładania ozdób, 
patyczek z drewna pomarańczowego do odsuwania skórek, 
pędzelek do nakładania żelu



Gilotynka do obcinania tipsów







24 komentarze:

  1. Piękne pazurki ! ❤
    Ja mam swoje długie i twarde, ale lampa i żele tylko czekają, żebym sobie też zrobiła ;)
    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu siostry :*
      Ja niestety nie mogę zapuścić długich paznokci, ostatnio strasznie mi się łamią.

      Usuń
  2. Ślicznie wygląda :) Ja jeszcze nigdy nie miałam tipsów...

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne pazurki :-) Miałam tipsy 1 dzień i odpadły :( więcej nie próbowałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie, które zakładała mi siostra wytrzymały prawie dwa tygodnie :)

      Usuń
  4. ładne :) tylko dla mnie za długie :) jestem przyzwyczajona do krótszych

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wygląda. Ja ostatnio mam fioła na punkcie hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z hybrydami jeszcze nie miałam do czynienia, ale najwyższy czas to zmienić :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Kochana, Tobie to akurat tipsy nie są potrzebne, masz piękne paznokcie :)

      Usuń
  7. Kiedyś raz siostra zrobiła mi tipsy i nie potrafiłam nawet odpiąć guzika. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pazurki:-). Ja nie próbowałam nigdy zakładać tipsów, gdyż ze względu na moją niepełnosprawność ręce są i tak niezgrabne, a przy tipsach, to już bym nic nie zrobiła :-) jednak u kogoś - bardzo mi się podobają. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tipsy nie są przecież najważniejszą rzeczą w życiu :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. fajnie wyszło, ja nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też nie umiem, od tego mam siostrę :)

      Usuń
  10. Gwiazdki mi się bardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są urocze, niedługo zrobię post z naszymi paznokciowymi zbiorami :)

      Usuń