czwartek, 18 maja 2017

Kapsułki do prania Vizir 3-in-1 Pods

Kochani dziś chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat kapsułek piorących Vizir 3-in-1 Pods . Dzięki portalowi EverydayMe zostałam Ambasadorką marki Vizir. W ramach projektu otrzymałam:

Do własnego użytku:
  • 1 opakowanie kapsułek do prania Vizir Alpine Fresh
  • Przewodnik projektu
  • Książeczka "Badanie opinii"
Do przekazania innym:
  • 20 pojedynczych opakowań z kapsułką piorącą Vizir Alpine Fresh
  • 20 ulotek Vizir






























Zalety kapsułek Vizir 3-in-1 Pods:

  • Kompaktowe: łatwe w przechowywaniu i transporcie
  • Gotowe do działania: łatwo się rozpuszczają i zaczynają szybko działać
  • Nowoczesne: przyjemny design, który docenisz w swojej łazience
  • Wydajne: 1 mała kapsułka wypierze do 5 kg ubrań
  • Niezawodne: łatwe dozowanie
  • Uniwersalne: odpowiednie do tkanin białych i kolorowych
  • Potrójne działanie: pierze, wybiela i nadaje blask tkaninom.
Po takiej rekomendacji pozostało mi nic innego, jak zabrać się do prania :)




W moim domu kapsułki już jakiś czas temu pokonały proszek do prania. Jest to dla mnie szybsze i zarazem wygodniejsze rozwiązanie. 
Kapsułki zdały swój egzamin w każdym z 3 wariantów prania tzn: ubrania kolorowe, białe oraz robocze.

Muszę dodać, że nawet z plamą od trawy na spodniach mojego syna poradziły sobie prawie w 100%. Po pierwszym praniu plama była widoczna, ale po drugim, nie ma po niej śladu.

Czy polecam te kapsułki ?
Oczywiście, że tak. Jestem z nich bardzo zadowolona i na pewno kupię kolejne opakowanie :)

A jakie jest Wasze zdanie na temat tych kapsułek. Używacie czy wolicie tradycyjny proszek do prania ?


4 komentarze:

  1. od czasu do czasu lubie kapsulki uzywac choc wole plyny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam kapsułek od czasu do czasu, częściej używam proszek do prania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś skończyłam swój projekt. U mnie był problem z spraniem plam po soczkach typu Kubuś. Tak to również jesrem zadowolona uważam , że lepiej sobie radzą kapsułki Vizir niż inne proszki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nadal twardo obstaje przy żelu do prania. Jakoś mi mało tego płynu w kapsułkach na całą pralkę ubrań...

    OdpowiedzUsuń