czwartek, 12 października 2017

Pomadka do ust WATER SHINE od Revers

Kochani, jak pamiętacie jakiś czas temu otrzymałam od firmy Revers paczkę z kosmetykami.
Dziś zajmiemy się pomadką.


Na początku kolor wydawał mi się zbyt ciemny. Nigdy nie malowałam się takimi odcieniami. Jednak po pewnym czasie przyzwyczaiłam się do tego koloru. 

Pomadka do ust posiada delikatną kremową konsystencję, zapewnia intensywne krycie oraz uczucie lekkości. Już jedna aplikacja sprawia, iż usta zyskują aksamitny wygląd, błyskawicznie odzyskują swój pełny kształt i stają się niezwykle miękkie. Lekka i ultra delikatna formuła pomadki Water Shine pielęgnuje i wygładza usta, ten wyjątkowy efekt wraz z nasyconymi pigmentami powoduje, iż głęboki wyrazisty kolor nie ściera się i wygląda spektakularnie przez wiele godzin.

Długotrwały efekt intensywnego i błyszczącego koloru.



Bardzo fajna mała, zmieści się do każdej torebki. Podczas aplikacji możemy wyczuć piękny zapach. Pomadka jest bardzo mocno napigmentowana i nadaje ustom intensywny kolor.



 Jest bardzo trwała i długo utrzymuje się na ustach. Ma kremową konsystencję i nie wysusza ust.

A Wy znacie pomadki marki Revers ? Jaka jest Wasza opinia na ich temat ?

5 komentarzy:

  1. Rewelacyjny kolor, bardzo odważny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie za mocna za ciemna ale na Twoich ustach rewela :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio Zakochalam sie w matowych płynnych pomadkach i swoje szminki odłożyłam do szuflady lecz mam takze matowe szminki ktore na pewno niedlugo wrócą do łask. Buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, nie mój kolor. Mam jednak inne produkty tej marki i są fajne :)
    Chętnie dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń