wtorek, 2 stycznia 2018

Mgiełka tonizująca Dermo system Delia Cosmetics

Witajcie kochani
Jak zapewne pamiętacie, jakiś czas temu otrzymałam wspaniałą paczkę od Delia Cosmetics. Znajdowały się w niej kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Najbardziej spodobała mi się mgiełka tonizująca i to właśnie o niej dzisiejszy post.


  • przywraca naturalne pH skóry
  • przygotowuje skórę do przyjęcia składników aktywnych kremu lub serum
  • nie ściąga skóry
  • jest odpowiednia dla każdego typu cery
  • zawiera: ekstrakt z aloesu, alantoinę, ekstrakt z lukrecji, naturalną betainę i kompozycję zapachową bez alergenów
  • nie zawiera: alkoholu, silikonów i parabenów
Mgiełka znajduje się w przezroczystej buteleczce z atomizerem, który dozuje nam odpowiednią ilość kosmetyku. Zapach jest świeży i bardzo przyjemny. Produkt fantastycznie nawilża twarz i przynosi skórze ukojenie. Zastosowałam ją po nałożeniu maseczki, o której pisałam TU i dała mi niesamowitą ulgę.


Mgiełka nie powoduje podrażnień, przywraca skórze naturalne pH

Skład:

Używacie takich produktów do pielęgnacji twarzy ? 

3 komentarze:

  1. Toniki to mój obowiązkowy punkt w codziennej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa wydaje się przedstawiona wyżej mgiełka. Ja sama używam takich produktów ale z ziaji :)

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń