poniedziałek, 19 lutego 2018

AS STRONG AS I AM - Adidas Adipower


Kochani przez ostatnie kilka tygodni miałam możliwość testowania nowych antyperspirantów Adidas dzięki platformie TRND.

W paczce znajdowały się dwa warianty: męski i damski. Męski oczywiście otrzymał mój narzeczony, ja przetestowałam damski.

ADIPOWER dla kobiet to cytrusowe nuty głowy mandarynki oraz grejpfruta orzeźwione morską bryzą, unoszącą zapach kobiecego bukietu kwiatów: gardenii, neroli oraz piwonii. Tarcie wyzwala czysty zapach o iskrzącym się akordzie, wykończony w bazie kompozycji nutami drzewa sandałowego i piżma. 

ADIPOWER dla mężczyzn posiada nowoczesną i tonizującą kompozycję zapachową, otwierającą się silnym, aromatycznym akordem drzewa sandałowego oraz paczuli, a którą w wyrazistej, męskiej nucie bazy wieńczą nuty liści czystka oraz fasoli tonka. Pod wpływem tarcia, powstaje pełen energii, świeży i owocowy zapach oraz akord ozonowy osadzony na piżmowej nucie bazy.

Miałam już wiele antyperspirantów, ale z marką Adidas spotkał się po raz pierwszy.
Zapach jest bardzo ładny, nie miesza się z zapachem potu i jest wyczuwalny nawet po całym dniu. Producent zapewnia 72 godzinną ochronę, jednak nie jestem w stanie tego sprawdzić ( chyba sami rozumiecie ). 

Przy ciemnych ubraniach zostawia lekkie biały ślady, lecz są one łatwe do usunięcia. Na białych i jasnych tkaninach nie zauważyłam żółtych śladów.

Ogólnie jestem zadowolona z działania tego antyperspirantu i chętnie do niego wrócę :)

2 komentarze:

  1. Nie korzystałam jeszcze z antyperspirantów Adidasa, ale myślę, że niedługo wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że kobieca nutka zapachowa zapowiada się ciekawie, chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń