poniedziałek, 4 czerwca 2018

Słodka kampania - Werther's Original

Kochani, jakiś czas temu dzięki Rekomenduj.to zostałam ambasadorką w przesłodkiej kampanii Werther's Original. Zawartość paczki była imponująca :)


Nie ma chyba osoby, która nie znałaby cukierków Werther's Original.

Przyznam, że do tej pory jadłam tylko klasyczne Werther's Original. 

W skład rodziny cukierków Werther's Original wchodzą również:
Werther's Original Soft Caramel,
Werther's Original Creamy Filling
oraz nowość - Werther's Original Soft Eclairs.



Cukierki Werther's Original Soft Eclairs są przepyszne. W środku czekoladowe nadzienie oblane miękkim karmelem. Nie przyklejają się zbyt mocno do zębów, szybko się rozpuszczają. 

Chociaż po cukierkach niestety nie ma już śladu, to na pewno podczas zakupów będę ich szukała :)


Dla ciekawych skład:
Składniki: syrop glukozowy, cukier, tłuszcz palmowy, mleko zagęszczone, odtłuszczone, substancja utrzymująca wilgoć: sorbitole, miazga kakaowa (5,4%), mleko pełne w proszku, śmietanka (z mleka) (2,9%), zagęszczona słodka serwatka (z mleka), masło (z mleka) (1,9%), produkt z serwatki (z mleka), laktoza (z mleka), maślanka w proszku (z mleka), emulgator: lecytyny (soja), sól, syrop sacharozowy, aromaty.

A Wy znacie cukierki Werther's Original ?

19 komentarzy:

  1. Werther's Original Soft Eclairs zdecydowanie za szybko znikają - są przepyszne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam je - smak dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też je dostałam w ramach kampanii i szybko się zjadły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulubione cukierki mojej babci i moje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te cukierki, przypominają mi smak dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. To są jedne z najlepszych cukierków jakie miałem w ustach.Szkoda że tak rzadko są w moim sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadlem te cukierki za dzieciaka, zawsze byly w koszyku na zakupy. Smak dziecinstwa. Szkoda, ze teraz tak rzadko mam na nie czas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kampania, te cukierki to także mój smak dzieciństwa, tak samo jak popularne Dumle

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super kampania :D Jak ja dawno nie jadłam tych cukierków, chętnie bym znowu całą paczkę zjadła tak jak kiedyś to się robiło. Są one jeszcze w ogóle dostępne w sklepach? Bo dawno na nie nigdzie nie trafiłam

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam je ! te cukierki są przepyszne

    OdpowiedzUsuń
  11. Te cukierki to jest smak mojego dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze cukiereczki jakie jadłem swego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te słodkości! <3 Są przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu ubóstwiam te cukiereczki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejuu, te cukierki są przepyszne, uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega smak aż rozpływ sie w ustach

    OdpowiedzUsuń