piątek, 5 kwietnia 2019

BeBeauty, Care, Maska Premium Silver `Intensywne nawilżenie

Witajcie Kochani
Tak dawno mnie tu nie było, że troszkę ciężko jest mi się odnaleźć. W moim życiu prywatnym i zawodowym zaszły mniejsze i większe zmiany, ale to już może temat na inny post.
Dziś opowiem Wam o bardzo ciekawej maseczce.

Kilka słów od producenta:

Intensywnie nawilżająca maska na srebrnej tkaninie pomaga zredukować widoczne ślady zmęczenia. Przynosi natychmiastowy efekt nawilżenia.

Zielone algi Wakame wspomagają odpowiedni poziom nawilżenia skóry.

Ekstrakt z hibiskusa skutecznie koi zaczerwienienia oraz zapobiega przesuszeniu naskórka.

Maseczka a w zasadzie płachta, ma bardzo dobry kształt i świetnie przylega do twarzy. Nie ściąga się i nie "zjeżdża".

Po wyjęciu płachty w opakowaniu zostało sporo esencji, którą spokojnie można było wsmarować w  dekolt oraz szyję.

Po ściągnięciu maseczki skóra troszkę się lepi, ale ten efekt dość szybko przemija. Twarz jest bardzo dobrze nawilżona i faktycznie koi zaczerwienienia naskórka.


Z czystym sumieniem mogę, a w zasadzie możemy ( testerką była moja siostra ), polecić tą maseczkę.

4 komentarze:

  1. Miałam ją, ale przeszkadzała mi ta lepiąca warstwa po jej zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba, nie dobrze że ma PEGi :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jakby była troszkę niewygodna. Efekty są? Może warto jednak spróbować.

    OdpowiedzUsuń