czwartek, 22 maja 2014

Depilacja pastą cukrową


składniki:                                                                                    
1/2 szklanki wody
1 szklanka cukru
1/2 szklanki siku z cytryny
Wszystkie składniki podgrzać, poczekać aż zmienią kolor, przestudzić. Następnie ugnieść w palcach niewielką kulkę i nalożyć na ciało, zerwać, nałożyć, żerwać itd :)
* ważne aby masa miała temp. ciała
* łyżka stołowa masy wystarczy na obie nogi
* masę nakładamy zawsze pod włos a zrywany zgodnie z kierunkiem wzrostu włosa
* masę taką możemy przechowywać kilka miesięcy, wystarczy przed kolejnym użyciem rozgrzać ją suszarką





3 komentarze:

  1. Super napewno dzis wyproboje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. W przeszłości również stosowałam pastę cukrową, ale kilka miesięcy temu przestawiłam się na depilację laserową, z której jestem bardzo zadowolona. Metoda ta okazała się dla mnie praktycznie bezbolesna, włoski zniknęły podczas czwartego zabiegu i efekt gładkich nóg utrzymuje się już prawie trzy miesiące. Depilacja laserowa okazała się więc dla mnie strzałem w dziesiątkę, polecam wszystkim rozważenie tego rodzaju depilacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko ładnie wygląda i brzmi ale niestety u mnie depilacja pastą cukrową wywołała bardzo silne uczulenie albo podrażnienie. Nie wiem co to było dokładnie ale chyba z tydzień walczyłam z zaczerwienieniem i swędzeniem skóry. Także to nie dla mnie. Ja się bardzo opowiadam za depilacją laserową. Chciałabym raz na zawsze usunąć włoski i nie męczyć się z maszynką do golenia co drugi dzień. Czytałam o depilacji laserowej na https://depilacja.pl/ to dobra firma i mają fachowy sprzęt. U mnie w Warszawie jest kilka gabinetów, które wykorzystują ich sprzęt więc chyba spróbuję. Wolę oddać się w ręce specjalistów i nie narażać się na dodatkowe podrażnienia. Koleżanka mnie namawia, bo już korzystała i jest zadowolona. Może też spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń