czwartek, 15 maja 2014

Laminowanie włosów z Marionem

Dziś postanowiłam zalaminować moje włosy. Użyłam do tego produktu firmy Marion.
Saszetka przeznaczona jest na dwie aplikacje, jednak ja użyłam od razu obu. Po zaaplikowaniu preparatu i przykryciu włosów dołaczonym czepkiem, dodatkowo okryłam je ręcznikiem.
Po 15 minutach spłukałam włosy i wysuszyłam. W celu wzmocnienia efektu prostych włosów przeciągnęłam po nich 3 razy prostownicą. 
Włosy po zabiegu są gładkie, lśniące i ogólnie wyglądają na zdrowe. Dodatkowo preparat do laminowania pozostawił na włosach przyjemny zapach, co jest kolejnym plusem.
Cena bardzo przystępna - 2.59 zł.
Jedyny minus to dostępność. Mieszkam w małym miasteczku gdzie nie ma Rossmanów ani Hebe, więc trochę się naszukałam po różnych drogeriach. W końcu trafiłam do Jawy gdzie udało mi się go kupić.
Z czystym sercem polecam Wam ten produkt :)




2 komentarze:

  1. Miałam, fajny zabieg za niską cenę. Szkoda tylko, że nie wygładził moich włosów dostatecznie. Poprawił ich stan, były miękkie i błyszczące, jednak nie były na tyle proste, żebym nie musiała użyć prostownicy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również używałam. Świetny zabieg na doraźną poprawę stanu włosów :)

    OdpowiedzUsuń